Waarom is het zo belangrijk om ook te kijken naar welke sites je gebruikt om producten te vergelijken

Waarom is het zo belangrijk om ook te kijken naar welke sites je gebruikt om producten te vergelijken

Ethel Sullivan March 20, 2020

Sharing is caring!

Online retail is al moeilijk genoeg om mee te beginnen – en het is nog moeilijker om converteerbaar verkeer van hoge kwaliteit te krijgen zonder de juiste inhoud op uw site. Sommige winkelvergelijkingssites die hebben geïnvesteerd in veel kopersgidsen zijn out-ranking retail “bestemmingssites”, omdat consumenten langer en dieper zoeken om productadvies te vinden.

  • Voor bijna alle winkelsites is het van vitaal belang dat uw site hoog in de Google-zoekresultaten voorkomt, maar het is moeilijk om in een zo concurrerende omgeving als de detailhandel op de eerste plaats te komen. Uiteraard heb je te maken met een hoop sites die een vergelijk van producten bieden, maar welke sites doen dit dan echt goed?

Welke vergelijkingswebsite doen het op dit moment erg goed?

Het is nog moeilijker om op de eerste plaats te komen als vergelijkingssite voor winkels, omdat Google de voorkeur geeft aan wat ze “bestemmingssites” noemen boven sites die fungeren als een externe toegangspoort tot het product dat u nodig hebt. Niemand kan Google daar de schuld van geven – we willen allemaal gewoon een zoekopdracht uitvoeren en met zo weinig mogelijk klikken op het eindpunt komen.

  • Nou, hoe zit het met een situatie waarin je niet helemaal zeker weet wat je moet kopen en advies nodig hebt? Veel winkeliers zullen inhoud op hun site zetten en beweren dat ze onpartijdig advies over producten geven, maar laten we de feiten onder ogen zien, ze willen echt alleen maar de producten verkopen die ze op de lijst zetten, niet mensen afschrikken door helemaal eerlijk te zijn over wat ze moeten zoeken, omdat ze misschien niet het soort dingen op voorraad hebben dat wordt aanbevolen.

Onafhankelijke prijsvergelijkingswebsite zijn belangrijk

Dit is waar sites die veel hoge kwaliteit en onbevooroordeelde kopersgidsen bevatten echt waarde toevoegen. Sites die onbevooroordeelde productgidsen bevatten hebben de neiging om de retailer sites waar ze zeer weinig in de weg van echt onbevooroordeelde gidsen wanneer de surfer is het maken van een zoekopdracht met de woorden “beoordeling” of “kopers gids”

Er zijn genoeg hoogwaardige vergelijkingssites beschikbaar

Veel derde deel shopping vergelijkingssites hebben zwaar geïnvesteerd in en ook waarom sites als deze hoog scoren in Google. Het gouden ticket naar succes met Google en andere zoekmachines is om de surfer echte waarde te bieden en te proberen zo onbevooroordeeld mogelijk te zijn als je beweert een winkelvergelijkingsdienst te zijn. Hoe meer vergelijkingsmateriaal de kopers van producten u begeleiden – hoe beter uw kansen om te rangschikken kunnen zijn.